Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Familieregler.dk

Handelsbetingelserne kort opsummeret:

  • Der er ingen binding eller gebyrer – du kan opsige straks efter købet via profilmenuen under “Konto” (du kan også blot gå til siden: https://familieregler.dk/konto/membership-cancel/)
  • Du accepterer at betale det periodemæssige abonnementsgebyr, indtil abonnementet opsiges
  • Opsigelse kan ske fra hjemmesiden via profilmenuen under “Konto”, når du er logget ind, eller ved blot at gå til siden: https://familieregler.dk/konto/membership-cancel/ og tryk opsig
  • Priserne fremgår af hjemmesiden. Der tages forbehold for fejl mv. For prisændringer vil du få besked, og du accepterer automatisk prisændringer, medmindre du giver besked herom inden for 20 kalenderdage
  • Du vil få adgang til de forskellige medlemsfordele straks, men din Facebook-konto skal først verificeres med din tilmeldte e-mailadresse, før du godkendes i vores Facebook-community

Læs alle vores handelsbetingelser herunder.

Generelle oplysninger

Familieregler.dk v/eJura IVS
Njalsgade 76, 4.
2300 København S
CVR nr.: 39320258
Telefon: 60 53 50 37
Email: info@familieregler.dk

Abonnement

Abonnementet består af tre forskellige medlemskabsniveauer. Priserne for hvert niveau fremgår af hjemmesiden.

Ved indgåelse af abonnementet bliver abonnementet ved, indtil du opsiger det. Du vil automatisk blive opkrævet for det medlemskabsniveau, hvis du har valgt månedlig betaling. Ved indgåelse af dit Familieregler.dk abonnement, accepterer du at betale det periodemæssige abonnementsgebyr, indtil abonnementet opsiges.

Du skal være minimum 18 år for at kunne indgå aftale om abonnement hos os.

Binding

Der er ingen binding på vores abonnementer.

Du kan opsige abonnementet straks efter køb.

Opsigelse af abonnement

Opsigelse af abonnement kan ske via profilsiden, når du er logget ind på hjemmesiden Familieregler.dk eller ved at skrive til info@familieregler.dk. Der kan være en rimelig sagsbehandlingstid ved opsigelse.

Hvis du vælger at skrive en mail, så husk at få en bekræftelse på opsigelsen, da det vil være din dokumentation på, at du har opsagt abonnementet. Ved opsigelse bedes du begrunde kort, hvorfor du har valgt at opsige abonnementet.

Opsigelse kan ikke ske pr. telefon.

Du kan ikke få refunderet de dage, du har tilbage af abonnementet, og som du allerede har betalt for. Ved opsigelse vil abonnementet ophøre sidste dag inden næste abonnementsperiode.

Betaling

Familieregler.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard.

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Du accepterer, at vi kan opkræve periodemæssige abonnementsgebyrer fra dit kredit- eller betalingskort uden yderligere godkendelse, indtil du ændrer din betaling via din konto på websitet eller ved at du sender en e-mail til info@familieregler.dk (med tillæg af den tid, vi med rimelighed har brug for at ændre betalingen).

Priser

Hos Familieregler.dk tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Du er bundet af de priser, der gælder på det tidspunkt, du har tegnet dit Familieregler.dk abonnement, medmindre vi giver dig besked om prisændringer, og du ikke inden for 20 kalenderdage fra den dato, hvor meddelelsen er sendt, meddeler Familieregler.dk, at du ikke accepterer sådanne ændrede vilkår (abonnementet vil herved omgående ophøre).

De anviste priser er altid inklusiv moms og gebyrer.

Levering og adgang

Du vil få adgang til de fordele, som du har tilkøbt (alt afhængig af medlemsniveau) straks efter købet.

I forhold til Facebook-gruppen skal din Facebook-profil verificeres med din e-mailadresse, så kan sikre, at du er medlem af Familieregler.dk, inden du kan blive medlem.

Fortrydelsesret

Du har 14-dages fortrydelsesret efter, at du har indgået aftale om abonnementmedlemskab.

For køb af digitale produkter via vores shop ophører fortrydelsesretten, idet du køber produktet.
Perioden regnes fra den dag, du indgår aftale om købet.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@familieregler.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du har selv ansvaret for, at vi modtager besked om fortrydelsesret inden fristen.

Du kan ikke gøre brug af fortrydelsesretten pr. telefon.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
– Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlig auktion.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Hvis du ikke modtager tilbagebetalingen, skal du gøre os opmærksom herpå med angivelse af kontooplysningerne, så vi kan refundere betalingen manuelt.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt hos os, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@familieregler.dk